S-WORKS TARMAC FRAMESET GLOSS CQV REFLEX FINE GOLD PEARL OVER WHITE / SATIN CARBON

S-WORKS TARMAC FRAMESET GLOSS CQV REFLEX FINE GOLD PEARL OVER WHITE / SATIN CARBON

SPECIALIZED

OPGELET: Enkel afhalen in de winkel

58
GLOSS CQV REFLEX FINE GOLD PEARL OVER WHITE / SATIN CARBON
-
€ 5500.00
IN VOORRAAD

Niets is sneller dan de Tarmac SL8 dankzij een combinatie van aerodynamica, lichtgewicht en rijkwaliteit die voorheen voor onmogelijk werd gehouden. Na acht generaties en ruim twintig jaar ontwikkeling is hij meer dan de snelste Tarmac ooit: het is de snelste racefiets ter wereld. Je benen ervoor omhoog? Alleen aerodynamica of lichtgewicht winnen geen races; snelheid is waar het om gaat. Het leveren van die snelheid vereist het creëren van een compromisloze combinatie van aerodynamica, lichtgewicht, stijfheid en flexibiliteit. Door racesimulaties met behulp van gegevens uit de echte wereld weet ons Ride Science-team dat de Tarmac SL8 de snelste racefiets is die ooit is gemaakt op de routes die er toe doen: 16,6 seconden sneller over 40 km, 128 seconden sneller over Milaan San Remo, 20 seconden sneller over de legendarische Tourmalet-klim . AERO IN ALLES: We brengen aero daar waar het er toe doet: de leading edge, niet alleen waar het er goed uitziet. In dit proces hebben we onze meest aerodynamische racefiets ooit gecreëerd. Ja, het is meer aerodynamica dan de Venge. Schone lucht is geoptimaliseerd voor maximaal voordeel met de nieuwe neuskegel van de Tarmac: de Speed ​​Sniffer. Door de stuurbuis naar achteren te bewegen - de buis die de breedte van de balhoofdbuis bepaalt - kan de voorrand van de balhoofdbuis veel scherper zijn, waardoor een veel lagere weerstand ontstaat. Door gebruik te maken van nieuwe UCI-regels heeft de Tarmac SL8 de smalste, meest aerodynamische zadelpen die we ooit hebben gemaakt, waardoor snel bewegende, vuile lucht rond de benen schoner kan terugstromen. Ruikt de overwinning niet zoet? MINIMUM GEWICHT, MAXIMUM AERO: Tarmac SL8 heeft geleerd van Aethos om eenvoudig te kunnen worden gebouwd op het UCI-minimum met een volledige aero-opstelling. Het team leverde een geestverruimend, schaalprikkelend frame van 685 gram - 15% lichter dan de Tarmac SL7 en lichter dan al het andere op de World Tour*. Met de mogelijkheid om lichtgewicht een topprioriteit te maken in de onderbuis, zitbuis en achterkant van de fiets werden lessen van Aethos toegepast. De vorm van het frame draagt ​​de belasting zo efficiënt dat extra koolstofstijfheidslagen overbodig worden. *Tenzij je natuurlijk de tijd meetelt waarop Kasper Asgreen met ons Aethos-frame van 585 gram reed tijdens een Touretappe. GAAT ALS DE HEL, RIJDT ALS DE HEMEL: Met enorme winsten in stijfheid in verhouding tot het gewicht - een verbetering van 33% ten opzichte van de SL7 - tilt de Tarmac SL8 het legendarische rijgedrag, het agressieve reactievermogen en de in het Wereldkampioenschap bewezen geometrie naar een hoger niveau. De fiets is stijver bij de pedalen, preciezer bij het stuur, en combineert dit met een soepele rit in het zadel, die een nieuwe maatstaf zet voor racefietscomfort. Dankzij onze Rider-First Engineering krijgt elke rijder, ongeacht zijn grootte, dezelfde ongekende rijkwaliteit en handling. In het zadel levert de Tarmac SL8 6% meer flexibiliteit en zweeft over ruige wegen met een soepel gevoel dat uniek is in de gespannen wereld van racefietsen. De beproefde geometrie van Tarmac en de bandenspeling van 32 mm zijn identiek aan die van de SL7, wat zorgt voor een gemakkelijke aanpassing en de veelzijdigheid om indien nodig banden met een groter volume te gebruiken. VOORBIJ GESLACHT: Er kan meer verschil zijn tussen twee mannelijke fietsers dan tussen een man en een vrouw. Geslacht alleen levert lang niet genoeg gegevens op om zich te specialiseren en dat betekent dat het maken van mannelijke of vrouwelijke fietsen willekeurig en achterhaald is. Elke rijder kan het volgende niveauvoordeel van Tarmac SL8 behalen. Het is tijd om voorbij gender te gaan. 68 mm trapas met schroefdraad, flat-mount schijfremmen en probleemloze naadloze integratie - de S-Works Tarmac SL8 frameset is het ultieme startpunt voor uw droomconstructie.

Frameset

Frame

S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc. 685g frame.

Suspension

Fork

S-Works FACT 12r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Cockpit

SeatPost

S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset

Seat Binder

Tarmac integrated wedge

Weight

Weight

1.41 kg (3 lb, 1.7 oz)

Weight Size

56cm, as pictured